hujaza kibaba

Ja, jag erkänner att jag är ett eurovision song contest-fan.
Om ni visste hur dåligt jag mår nu för att Eric kom trea.. jag ska gråta mig till söms, typ.
Det hade varit OKEJ att komma två, men att italien skulle få sista tolvan och gå om oss.. ne!

Meeen iaf, så har jag firat Sofie idag med massa brudar.
Otroligt kul har det varit, massa roliga utmaningar och annat skoj!
Hade gärna stannat längre om det inte vore så att jag ska upp tidigt imorrn.
Vilket nu påminde mig om att jag kanske borde sova..
GODNATT!



har La Voix och Haba Haba på huvet, FÖRSVINN!

Kommentarer
Postat av: Elmiss

Men det är ju vår bästa placering sen typ 99 när vi kom etta?

2011-05-15 @ 13:04:47
URL: http://elmiss.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja, jag vet att vi inte kommit bättre än såhär sen 99, så antagligen tyckte jag det kändes surt att vara så nära.



Tänk att jag visste att du skulle kommentera just dedär när jag skrev inlägget.. ;)

2011-05-15 @ 16:57:26
URL: http://jjenniferkkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0